[Pardus-kullanicilari] RE: konsolda erişim zaman aşımına uğradı hatası yardım lütfen ben windows kul

Kadir Eren erenkadir at hotmail.com
16 Ara 2007 Paz 13:12:25 EET

"paket yöneticisinin önbellek kısmını aktif yapma" nasıl yapılıyor acaba? Hatayı aldıktan sonra tekrardan root olup pisi up dedim ve kurulum tamamlandı. Ağ bağlantımda bir sorun olduğunu düşünmüyorum 2007.2 de buna benzer bir sorunla karşılaşmadım ve ağ bağlantılarımla ilgili herhangi bir değişiklik yapmadım. Pisi'den yüklü dosyalar indirmek istediğimde de donma gerçekleşmişti ve ağ bağlantısı kopmuş bir daha da bağlanamamıştım. 2007 kurup 2007.3 geçince denemek amacıyla amsn i indirdim ve sorun yaşamadım ama korkumdan dolayı buyuk mıktarda dosya indirmiyorum :) .. ayrıca konu ile alakası yok ama 2007.3 olduktan sonra önceden tanınana ati 3b desteği tanınmıyor.
> Date: Thu, 13 Dec 2007 23:09:15 +0200
> From: selimtavsan at gmail.com
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] konsolda erişim zaman aşımına uğradı hatası yardım lütfen ben windows kullanmak istemiyorum
>
> 13.12.2007 tarihinde Kadir Eren <erenkadir at hotmail.com> yazmış:

> [...]

Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın!
http://get.live.com