[Pardus-kullanicilari] Ağ Yöneticisi dil problemi

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
16 Ara 2007 Paz 12:54:36 EET

Yok, bunun da faydası olmadı. Sanırım yeniden yüklemem gerekecek Pardus'u.
Diğer bilgisayarlarda sorun yok çünkü. Galiba farkında olmadan bir yerlerde
yanlış bir seçim yaptım ve bunun ne olduğunu da bulamıyorum. Yardımlarınız
için teşekkürler.

16.12.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: