[Pardus-kullanicilari] DVD'ye iso yazdırabilme Sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
16 Ara 2007 Paz 12:04:23 EET

16.12.2007 tarihinde GayMag. Org <fk at gaymag.org> yazmış:

> Aynen dediğiniz gibi yaparak, K3b programını açtım, DVD Writer'ıma
> DVD-R'ımı da koydum, bunun arkasından .iso dosyasını sürüklediğimde Lütfen
> bir CD-R yerleştirin uyarısı geldi!!

dvd-r diski sürücüye takıp iso dosyasına çift tıklayın, varsayılan olarak
K3B programı dvd yazmak için ayarlarıyla açılacak
ve md5sum hesaplamaya başlayacaktır.

isterseniz yazma modunu ve hızını değiştirin. veya direk olarak yazdırmaya
başlayın. ben zilyon tane dvd
yazdırdım bu şekilde ön tanımlı ayarlarla olması lazım...