[Pardus-kullanicilari] Ağ Yöneticisi dil problemi

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
16 Ara 2007 Paz 11:46:14 EET

Daha önce compiz-fusion kullanmıyordum. Bu nedenle sadece network-manager in
bilgi popuplarındaki bu sorun çok rahatsızlık vermiyordu. Ama bu gün
compiz-fusion kurdum ve tüm konfigürasyon araçlarındaki yazılar karelere
dönüştü. Sistemdeki tüm paketlerim güncel. Diğer programlarda bir sorun yok.
Bu pencere dekoratörünü konsoldan nasıl değiştirebilirim? Çünkü yapılandırma
aracındaki hiçbir şey okunmuyor.

05.12.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: