[Pardus-kullanicilari] warzone 2100 sorunu

Taha hülagü thulagu at hotmail.com
16 Ara 2007 Paz 03:28:23 EET

Merhaba Onur bey,
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Şöyle açıkliyim piside update lerde her iki depoda ekli oldugundan sanırım son sürümü yüklü. Bu sorunu eski sürümlerde yaşamadım ama bir sorun var oyun açılıyor menüsünde sesler oluyordu öncelikle ses çıkmıyor. SOnra load game dediğimde tıkanıp kalıyor. Önceki arkadaşın dediği gibi CTRL+ESC ile de çıkamıyorum bu yüzden bilgisayarı baştan başlatmak zorunda kalıyordum.
 Ekran kartım;
Üretici:   ATI Technologies Inc
  Model:   RV350 [Mobility Radeon 9600 M10]
  Sürücü:   fglrx (3B desteği var)
Toshiba laptop kullanıyorum. Sizce sorun ne olabilir? Benim kafama takılı kalan birşey var bende compiz fusion kurulu (Açık değil tabi) ama başta ekran kartı için ayarlar etkilemiş olabilirmi?
Teşekkür ederim tekrardan