[Pardus-kullanicilari] Bir seneye yakın PARDUS kullanıyorum

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
15 Ara 2007 Cmt 19:08:51 EET

Umut Bey,
Dediğiniz gibi pisi it phpmyadmin  dedim, kurulum gerçekleşmedi.

Ayrıca
$ pisi info phpmyadmin yazısını yazdığımda da şu cevap geldi.
phpmyadmin depolarda bulunamadı
phpmyadmin kurulu değil

İlginizden dolayı teşekkür ederim. Şimdi ben phpmyadmin'i kurmayacak mıyım?

15.12.2007 tarihinde Umut D. <linuxlist at gmail.com> yazmış: