[Pardus-kullanicilari] Ynt: HP Scanjet 3900 Serisi İçin Yeni Sürücü

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
15 Ara 2007 Cmt 16:55:02 EET

Date: Sat, 15 Dec 2007 14:19:34 +0200
From: " Ali Işıngör " <isingor at gmail.com>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] HP Scanjet 3900 Serisi İçin Yeni
        Sürücü
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

15.12.2007 tarihinde hadildonmez <hadildonmez at mynet.com>
yazmış:

> Merhaba.
>
> Söylemek istediğim şey şu:
>
> Acaba bu sürücüler pisi paketi haline getirilip depoya eklenebilir
mi?

> Not: "sane-backends-1.0.18" ve "hp3900-sane1018_src_0.8"
paketlerinin
> adreslerini hatırlamıyorum. Dün İnternet'te de bulamadım. Ancak
> bilgisayarımda kayıtlı, ihtiyaç duyan özel bir mesajla bildirirse bir
yere
> yükler, bağlantısını veririm.
>
> Saygılarımla.
>
> H.Adil Dönmez

Madem siz bir şey istiyorsunuz , ben de sizden iki şey isteyeyim :).

1) Bunu hata.pardus.org.tr'ye bir iyileştirme girdisi olarak ekleyebilir
misiniz? Hatta beni de cc'lerseniz (isingor at gmail.com)
bu girdiye sevinirim.
Böylelikle takipçisi de olabilirim bu iyileştirme önerisinin.

2) PardusWiki'nin donanım kısmına ekleyebilir misiniz bu deneyiminizi ?

Böylelikle bir taşla üç kuş birden vurmuş oluruz: Bugzilla'ya sorunun
taşınması, sistemin iyileştirilmesi, PardusWiki aracılığıyla da
dokümantasyonun sağlanması :)..

Şaka bir yana, bunlar özgür yazılım geliştirme sürecinde kullanıcılardan
beklenen adımlardır. Böylelikle Pardus'un dokümantasyonunu da
zenginleştirmiş oluruz...

Bu arada Pardus kullanıcılar grubunu PardusWiki'ye katkıya çağırmış da
bulunalım...

Ali

Yanıt: Ali bey ilk istediğiniz
yaptım. Doğru şekilde olda mu bilmiyorum. Cihazın adını yazıp taradım,
daha önce bildirilmiş bir konu çıktı. e-postada yazdıklarımı oraya da
ekledim. Verdiğiniz e-posta hesabınızı da CC hanesine girdim.

Pardus Wiki'de tarayıcının adını ekledim ama geri kalanını yapamadım.
Tamamlayabilmem için önce, yukarıda bahsettiğim sürücü hariç iki paketin
adreslerini bulmam, sonra da Wiki'ye doğru şekilde ekleme yapmayı öğrenmem
gerekiyor. İlk fırsatta tamamlayacağım.

Not: Benim tek isteğime karşılık
siz iki şey istediniz. Bir hakkım daha olduğunu düşünerek diyorum ki
"Antalya'da yeni bir seminer istiyoruz."

12 aylık emlak paket satın al,
fotoğraf makinesi senin olsun!