[Pardus-kullanicilari] HP Scanjet 3900 Serisi İçin Yeni Sürücü

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
15 Ara 2007 Cmt 13:49:28 EET

Merhaba.

HP Scanjet 3970 tarayıcımı dizüstü bilgisayarıma:

"http://sourceforge.net/projects/hp3900-series"

adresinden indirdiğim:

"hp3900-series 0.9 released"  (2007-07-27)

numaralı sürücüye ilave olarak:

"sane-backends-1.0.18" ve

"hp3900-sane1018_src_0.8"

adlı paketleri derleyerek çalıştırmayı başarmıştım. Dün tarayıcıyı aynı
sürücü ve paketleri kullanarak masaüstü bilgisayarıma tanıtmak istedim.
Sürücüyü indirmek için http://sourgeforge.net/project/hp3900-series
adresine gittiğimde, henüz dumanı üzerinde, dünün tarihini taşıyan;
yepyeni bir sürücü hazırlanmış olduğunu gördüm:

"hp3900-series 0.10 released"  (2007-12-14)

Ancak, ek paketlerle uyumlu olmayabileceğini düşünerek kurulumu yine 0.9
sürümü ile yaptım. Tarayıcım hem kooka, hem de xsane ile kullanılabiliyor.
Özellikle xsane'in yaptığı iş harika. Cihaz xsane ile, CD'sinin içinde
gelen orijinal Windows yazılımlarından daha başarılı çalışıyor.

Söylemek istediğim şey şu:

Acaba bu sürücüler pisi paketi haline getirilip depoya eklenebilir mi?

Not: "sane-backends-1.0.18" ve "hp3900-sane1018_src_0.8" paketlerinin
adreslerini hatırlamıyorum. Dün İnternet'te de bulamadım. Ancak
bilgisayarımda kayıtlı, ihtiyaç duyan özel bir mesajla bildirirse bir yere
yükler, bağlantısını veririm.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

12 aylık emlak paket satın al,