[Pardus-kullanicilari] warzone 2100 sorunu ve taskmanager

Taha hülagü thulagu at hotmail.com
15 Ara 2007 Cmt 12:54:13 EET

Arkadaşlar merhaba

bu warzone 2100 oyununda sorun yaşıyorum. Oyun bağzen açılmıyor. Bağzen açılıyor oyunu kaydediyorum ama kaydettiğim yerden devam edemiyorum baştan kursamda aynı sorunu yaşıyorum. Bu problemi nasıl çözebilirim?
Ayrıca windowsta bir program kilitlendiğinde ctrl-alt-del yaptıgımızda taskmanageri açabiliyorduk. Pardustada böyle bir özellik varmı? Varsa nasıl yapabilirim?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

Kemal