[Pardus-kullanicilari] connect kart

selim singin selsin33 at gmail.com
14 Ara 2007 Cum 20:39:21 EET

aydınbey merhaba.verdiğiniz bilgiiler için teşekürler. yanlız ben avea
connect kart seçeneği için kartı yerleştirdim.yeni bağlantı-kablosuz ağ
kısmında connect kart bağlandıktan sonra BCM43X802.11b/g-broadcom
corporation (et3) seklinde tanıdı sanırım .oluştur düğmesinden sonra:
aygıt,bağlantı adı,ESS ID,MOD kısımlarına ne yazılacak acaba yardımcı
olursanız sevinirim.

11.12.2007 tarihinde Aydın ŞEN <adigeaydin at gmail.com> yazmış: