[Pardus-kullanicilari] pardusa veda

mustafa aldemir aldemirmustafa at gmail.com
14 Ara 2007 Cum 08:20:45 EET

maalesef dün akşam pardusa veda etmek zorunda kaldım. aslında pardusu
gayet güzel bir şekilde makineme kurdum. her şey yolunda görünüyordu.
ekran kartımı falan da otomatik tanımış görünüyordu sistem. (ekran
kartım ATİ radeon x1630) bilgisayarımda gezmeye başladım. birkaç
dakika sonra ekran kayboldu. renkler birbirine girdi. hiçbir şey
görünmez oldu. bilgisayarımı kapatıp açınca her şey normale dönüyor,
birkaç dakika sonra yine aynı durum gerçekleşiyor.

aslında kurulum yaparken kurulum ekranında da kısa bir süre renklerde
karışıklık oluyor, kurulum devam ederken kendiliğinden düzeliyor. ama
kurulum bitince yukarıdaki durum gerçekleşiyor.

bu sorun canımı çok sıktı. xp'yi tekrar kurdum maalesef. şu an bir
sorun yok xp'de.