[Pardus-kullanicilari] Adobe Flash CS3 Hakkında

Fatih KOCATÜRK gaymagazin at gmail.com
14 Ara 2007 Cum 08:19:55 EET

Merhaba;

Pardusu daha yeni indirdim, kurdum, bir hafta olmuyor sanırım, Windows
çöktükten sonra kurduğum için haliyle sadece Pardus var, ama ben aynı
zamanda Flash programı ile tasarım yapıyorum, bu açıdan da Flash kullanmam
gerekiyor, sonradan okuduklarım ise beni büyük bir hayal kırıklığına
uğratıp, eğer Flash kullanacaksam mutlaka Windows kurulu olmalı ve kurulu
dizinden Flash'ı çağırarak kurabileceğimi söylemiş, ne yaptığıma gelince
hazır bir e-dergi hazırlıyorum, katalog vb. aslında çok fazla ayrıntılı
değil fakat, 500x580 boyutlarında sayfa şeklinde .swf dosyaları hazırlamam
gerekiyor, f4l isimli programı kurdum, ama benim ihtiyaçlarım için
fazlasıyla basit, bunun yanında OpenLazslo diye başka bir program denemeye
kalkıştım ama onu da kuramadım, Crossover Linuxu kuramadığım gibi (çünkü
hangi paketi indireceğimi bilmiyordum) Şimdi sormak istediğim, Flash yerine
alternatif olarak kullanabileceğim bir program var mıdır? Eğer varsa nasıl
kurarım, Flash CS3 var bende sadece lisanslı, okuduğum kadarıyla, Windows'ta
kuruluyken, Flash 8 ve MX kurulabilmiş, Wine Flash'ın kurulum dosyasını
direk açmıyor, bu konuda bana yardım edebilir misiniz?

Saygılarımla
Kolay Gelsin

--

Fatih KOCATÜRK