[Pardus-kullanicilari] pardus açılmiyor modül hataları

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
13 Ara 2007 Per 17:15:54 EET

13 December 2007 Thursday 15.58.06 tarihinde Onur Küçük şunları yazmıştı:
> Thursday 13 December 2007 14:53:56 tarihinde DrNedim şunları yazmıştı:

pisi check komutunda içinde örneğin "hata" kelimesinin geçtiği satırları
ekrana basmak için:

pisi check | grep -i 'hata'

veya içinde "Tamam" kelimesi geçmeyen satırları ekrana basmak için:

pisi check | grep -i -v 'tamam'

komutlarını kullanabiliyoruz. Linux bize gayet hızlı çalışan bir seçenek
sunmuşken uygulamamıza o komutun bize sağladığı seçeneği uyarlamak bana
anlamlı gelmiyor. Her ne kadar bir anahtarla "sadece sorunlu olanları göster"
veya "sadece sorunsuz olanları göster" diyebilmek kulağa hoş gelse de, sistem
bize bu imkânı zaten sağlıyor. Ama yazdıkça bu fikir hoşuma gitmeye
başladı :)