[Pardus-kullanicilari] pardus açýlmiyor modül hatalarý

DrNedim nedimky at gmail.com
13 Ara 2007 Per 14:53:56 EET

cache'de olan paketlerin hepsini yeniden kurmak için dizin içinde "pisi it *
-y" komutu verdim, iÅŸlem bitince tekrar kontrol edeceÄŸim. sizin dediÄŸiniz
işlem için isimleri tam olarak göremiyorum. Page up, page down tuşları
çalışmiyor ve pisi check ekranında yazılar çok hızlı geçiyor. Sizden isteğim
mümkünse pisi check işlemi bittiğinde hatalı paketleri özet liste halinde
verebilirse çok iyi olur.

13.12.2007 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: