[Pardus-kullanicilari] dosya kopyalamada limit...

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
13 Ara 2007 Per 11:43:47 EET

merhaba,

16 GB boyutundaki Pardus bölümümde biraz yer açmak için virtualbox
programının oluşturduğu sanal sisteme
ait .vdi imaj dosyasını fat32 formatındaki disk bölümüne (hda5) taşımak
istiyorum. 7GB boş alan var. dosyanın boyutu 4.9 GB.
grafik ortamda sürükle bırak yaptığımda %80'i geçtikten sonra "file
protokol... bilinmedik bir şekilde sona erdi"
hatasını veriyor. konsole kullanarak kopyaladığımda "dosya boyutu limit
üzerinde" gibisinden bir hata veriyor.
hata çıktılarını tam kaydetmedim ama aşağı yukarı bunları veriyor.

dosyanın en fazla 4.0 GB miktarını kopyalayabildim/taşıyabildim. bu bir
limit midir? bu limiti nasıl aşabilirim?

bir şey daha denedim, ağdaki başka bir XP kurulu bilgisayara kopyalayabildim
ama hda5 bölümüne alırken aynı hatayı
verdi. windowsu açıp ağdan o kısma (hda5) alayım dedim, yeterli disk alanı
yok dedi. ama yer var diskte (7 GB).

bir fikri/önerisi olan?