[Pardus-kullanicilari] disk bölümleme hk.

Erdem ARTAN badibere at gmail.com
13 Ara 2007 Per 10:37:13 EET

merhabalar,

normalde ben bilgisayarıma bir işletim sistemi kurarken sabit sürücümü en az
2 parçaya bölerdim. fakat son yaptığım yüklemede unutmuşum bir şeklide ve bu
beni her nedense rahatsız ediyor.

sabit sürücümü veri kaybı olmadan nasıl bölebilirim. qt pardet ve gparted
gibi programlara baktım fakat korktum yapmadım. acaba killdisk boot cd var
elimde o olabilir mi ya da pardus cd sindeki yalı işimi görebilir mi? ya da
en kolay yoldan boot etmeden bir programla bunu yapabilir miyim?

teşekkürler....