[Pardus-kullanicilari] Video render problemi

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
13 Ara 2007 Per 09:11:27 EET

Video edit için kdenlive kullanýyorum. Linux programlarý arasýnda en çok hoþuma bu program gidiyor ama bir sorunum var bir türlü çözemedim. Yaklaþýk 50 dakikalýk bir video oluþturdum. Ýçersinde efektler ve mp3 müzik olan bir video. DVD ye aktar deyip devam ettikten sonra %65 ine gelince hata vererek duruyor. Böyle bir sorunla karþýlaþan arkadaþ var mý?