[Pardus-kullanicilari] openoffice metin belgesinde kaymalar

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
13 Ara 2007 Per 00:30:32 EET

Merhaba,

Openoffice metin belgesi olarak notlarımı tuttuğum bir belgeyi usb
bellekte taşıyor ve  3-4 tane farklı bilgisayarda
(ubuntu-fedora-windows-pardus v.s) kullanıyorum. Ama her defasında
sayfalardaki düzen bozuluyor. Örneğin ilk hazırladığmda paragraflar
v.s ler ve özellikle kelimeler arasındaki boşluklar acayip bir şekilde
açılıyor (tab tuşu kullanılmış gibi). Her defasında aynı makina
üzerinde ve aynı dağıtım üzerinde belgeyi açıp not ekleme işlemini
yapamayacağımdan bu durum benim için problem arzediyor. Sorun
dağıtımlardan mı, yoksa dağıtımlardaki openoffice'in farklı versiyon
olmasından mı kaynaklanıyor ?

--
yaşasın linux