[Pardus-kullanicilari] /mnt/sda5 'e giremiyorum.

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
12 Ara 2007 Çar 20:40:06 EET

2007/12/12, cem sonmez <cemosonmez at gmail.com>:

> İyi akşamlar

iyi akşamlar,

/dev/sda5' i temelli olarak /mnt/sda5 şeklinde nasıl bağlayabilirm. Yardımcı
> olursanız memnun olurum. İyi çalışmalar.

tasma>sistem seçenekleri>disk yönetim arayüzü

burada "yönetici modu"na tıklayıp parolanızı girin. ilgili bölümün önündeki
işareti (varsa) kaldırıp
kaydedin. "dosya etc/fstab güncellendi" demesi lazım. ardından (işaretli
değilse) tekrar işaretleyin ve kaydedin.
aynı uyarıyı bir daha verecektir. artık normal yollardan ulaşabilirsiniz.