[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta program kurulumu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
12 Ara 2007 Çar 16:12:07 EET

Arkadaşım
Pardus a istediğiniz linux programını indirip açtıktan sonra read me
paketindeki önerilen şekilde kurabilirsiniz.Yalnız dikkat etmeniz gereken
husus bu programın bağımlılıklarını öğrenip ondan sonra kurarsanız problem
yaşamazsınız. Ben yeni başladığınıza göre bunu pek tavsiye etmem nedeni ise
sisteminize kalıcı zararlar verebilirsiniz.Kurmak istediğiniz program ana
depo da yok ise
http://paketler.pardus.org.tr/contrib-2007/pisi-index.xml.bz2 deposunu
program ekle kaldır modülünde ayarlarda yeni depo ekle ile tanıtıp bu depoda
istediğiniz programın hazırını bulabilirsiniz ki kurulurken bağımlılıkları
olduğu pk.lerle birlikte kurulur.Kolay gelsin

12.12.2007 tarihinde Munir BUYUKYAZICI <munir at buyukyazici.biz> yazmış: