[Pardus-kullanicilari] Ses kartý/Mikrofon problemi

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
12 Ara 2007 Çar 14:40:32 EET

huseyin bilen wrote On 22-11-2007 11:17:
> Benimki İntel seskartı onboard
>
> 22.11.2007 tarihinde *Yılmaz Bilgili* <liste at yilmazbilgili.com
> <mailto:liste at yilmazbilgili.com>> yazmış:
>
>     mirat can bayrak wrote On 22-11-2007 01:24:
>     > Aynı dururum bende de var :(
>
>     Bende Asus P5K SE anakart var ve üstündeki onboard ses kartını
>     kullanıyorum. Sizinkisi nedir acaba?

Selamlar,
MSI M670 kullanıyorum. Lspci çıktısı;

> 00:10.1 Audio device: nVidia Corporation MCP51 High Definition Audio
> (rev a2)

Daha önce çok dikkat etmemiştim, Skype'dan kaynaklanan bir hata olduğunu
düşünmüştüm ama KRec'de de kayıt yapılamıyor. Mikrofon girişine mikrofon
taktığımda eğer KMix'in Output sekmesinden mikrofonu açarsam ses
duyuluyor ancak dahili mikrofon'dan hiçbir şekilde ses gelmiyor.

Bu bilgisayarı kullanıp Skype görüşmesi yapabilen var mı? Dahili
mikrofonu kullanabiliyor musunuz?

İyi çalışmalar.

--
Saygılarımla,