[Pardus-kullanicilari] 2007.3 CD doðrulama hatasý

besim durgun bpardusd at gmail.com
12 Ara 2007 Çar 12:27:04 EET

Aslında kurulan pardus'ta bu işlem için kurulum esnasında cd doğruluğunu
kontrol et seçeneği mevcut ama...
Yine de aşağıda sunulan yazılım ile windows ortamında iso dosyanıza doğruluk
testi yaptırabilirsiniz. bkz.
http://www.nullriver.com/downloads/Install-winMd5Sum.exe
Saygılar.

Not: Eğer iso dosyanız doğrulanmış ise bir öneri: Ben genelde kurulum
CD'lerini mümkün olan en düşük hızda yazdırıyorum. CD sürücülerinde 16X
yazdırsanız bile bu oldukça hızlı görülebiliyor. Tercihen 10X ve aşağısı
benim önerim.

12.12.2007 tarihinde Ahmet Akmaz <linukscular at gmail.com> yazmış: