[Pardus-kullanicilari] Xgnokii, ne ki... :-)

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
12 Ara 2007 Çar 09:53:21 EET

Ahmet Bey çok teþekkürler yanýtýnýz için.

Sanýrým baþka ayarlar yapmak gerek bu yazýlýmý kullanabilimek için. Çünkü açmak istediðimde görünüp kayboluyor.

Nasýl kullanýldýðýný biraz ev ödevi yaparak öðreneceðiz herhalde..

Saðolun.

Ömer Özen

Ahmet Emre Aladað <aladagemre at gmail.com> wrote: Merhaba,

http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Gnokii adresinde anlatýlan Gnokii programýnýn X arayüzü (görsel hali)

Bu programla cep telefonlarýna baðlantý kurulup veri aktarýmý yapýlabiliyor, cep telefonuna kýsa mesaj atma, arama vs. iþleri yaptýrabiliyorsunuz...

Kolay gelsin.

11.12.2007 tarihinde Omer Ozen <ofozen at yahoo.ca> yazmýþ:
Merhaba,

Ne zamandýr sormak istiyorum hep unutuyorum; Programlar'da 'Yardýmcý Programlar' altýnda 'Xgnokii (Cep Telefonu Aracý)' adýyla bir yazýlým var.

Bu yazýlým ne iþe yarýyor, bilen var mý?

Açmaya çalýþtýðýmda açýlýr gibi yapýyor sonra yok oluyor. Bu yazýlým Pardus'la gelmiþ, ben sonradan eklemedim.

Esenlikle..

Ömer Özen

Ahmet Emre Aladað
Pardus-kullanicilari e-posta listesi