[Pardus-kullanicilari] sistemin kapanmamasýnýn sebebini buldum

volkan volkana34 at gmail.com
11 Ara 2007 Sal 23:37:11 EET

> merhaba,

merhaba ,

> Sorunun ekran kartı ile ilgili olduğundan emin iseniz, eski bir nvidia
> paketini http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/
> adresinden çekip kurun.

daha çok çakışma gibi,nvidia paketleri kurulu olduğu halde pc
kapanıyor.yalnız video oynatmak istediğim de pc kapanmıyor. nvidia paketleri
kurulu değilken video oynattığımda da sistem düzgün bir şekilde
kapanıyor.(hatta bir tespitim daha var;video yu ilk oynatmak istediğm de
düzgün bir şekilde çalışırsa kapanma işleminde sorun
oluşmuyor.burdankapanıp kapanmıyacağını anlayabiliyorum :)

Ben de başka bir bilgisayarda yeni paketler ile sorun yaşamıştım. Eski
> paketleri kurunca sorun
> düzelmişti. Sanım depodaki yeni nvidia paketleri beta ve bazı kartlar ile
> düzgün çalışmıyor..

paketleri kurduktan sonra ilk güncellemeyle beta paketler sisteme tekrar
yüklenmez mi ?

Saygılarımla,