[Pardus-kullanicilari] internet swf videolarý izleme

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
11 Ara 2007 Sal 12:09:29 EET

internette flash olarak izlediğiniz videoları sonuna kadar izledikten sonra kapatmadan tmp dosyası içine gidin. Orada izlediğiniz videonun flash programı olarak geçici olarak kaydedildiğini göreceksiniz. Tmp deki flash dosyasını sağ klik ile kopyalayın home da istediğiniz bir dosyanın içine kopyalayın. Daha sonra birlikte aç ile izleyebilirsiniz.

bilgili bülend <bilgili.beyto at gmail.com> wrote:  yok mu pardus ta swf videolarını indirdikten sonra izleyen.unpluc eklentisi ile indiriyorum ama ne kaffeine nekmplayer nede vlc hiçbirisi ile açamıyorum.