[Pardus-kullanicilari] pardus açılmıyor - ekbilgi

Kenan Pelit kpelit at gmail.com
11 Ara 2007 Sal 01:14:08 EET

Tuesday 11 December 2007 Tarihinde Ahmet yazmıştı:
> sorun çıkmadan kulanıyordum pardusu lakin birden açılmaz oldu.Pardus yazısı
> ekranda beliriyor. Mouse hareket ediyor ancak  bi gelişme olmuyor
>
> En son yaptığım işlem ise Compiz Fusion efeklerini incelemkti.

Bu sorunun Compiz Fusion'dan kaynaklanma ihtimaline karşı,
ctrl+alt+F1 tuş kombinasyonu ile konsola düşüp, kullanıcı girişi yapın.

compiz-default-settings  komutunu verirseniz Compiz Fusion ile ilgili tüm
ayarlarınız ilk haline geri dönecektir.

--
Kenan Pelit