[Pardus-kullanicilari] Splash Ekranı ve Simge Seti

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
9 Ara 2007 Paz 22:36:17 EET

 Merhaba,

> Boş zamanlarımda grafikler ile uğraşıyorum ve grafik konusunda fena
> sayılmam..
> Pardus için Splash ekranı ve Simge Seti hazırlamak istiyorum, ama
> bunları nasıl hazırlarım, nasıl paketlerim, nasıl kurulum dosyası
> haline getiririm ve nelere dikkat etmem gerekli bilemiyorum..Bu konuda
> kaynak bulamadım
>
> Daha tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum..

 Bu konuda bir howto ya da benzeri belge vardır ama malesef ben
bilmiyorum. Belge araştırırken KDE için belge ararsanız işiniz daha
rahat olur. Basit bir yöntem olarak http://www.kde-look.org adresinden
örnek bir paket çekip dizin yapısını taklit ederek de yapabilirsiniz.

 Splash derken 2 tip splash var, biri kullanıcı adı ve parolasını
girdikten sonra gelen (kde splash) diğeri de sistem lk açılırken gelen
(kernel splash). Kernel splash a şimdilik dokunmamaya çalışın, kolay
değiştirilmiyor (2008 de  bunun için kolay bir yöntem sağlamaya
çalışacağız).