[Pardus-kullanicilari] açılışta sorun

Timuçin timucinbahsi at gmail.com
10 Ara 2007 Pzt 01:26:34 EET

Sunday 09 December 2007 Tarihinde 02:44:12 yazmıştı:
diskim sata. dediğim gibi master slave ayarlarını yeptıktan sonra sorun
ortadan kalkıyor. bios ta sata ile ilgili ayarlarla ilgili ayrıntıları
bilmediğim için her şekli denemeiştim. sata ve ide hard diski beraber
görebilen tek bir ayar vardı. en son sata hard diski (ki pardusun kurulu
olduğu disk oluyor) master yaptım. tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. disk
i scan ettirdikten sonra inşallah içim rahatlar. tekrar teşekkürler.