[Pardus-kullanicilari] Tablet ve Pardus

Cortex Linux corlinux at gmail.com
9 Ara 2007 Paz 12:53:57 EET

Merhabalar,
Tablet bilgisayarlar için gereken araclar bir yerlerde pisi'lenmiş
duruyor mu ?

xorg.conf içinde tablet ayarlarını yaptım ( yeni kernellarda driver
falan yuklemeye gerek yok diye biliyorum)
ama calısmadı, eski aliskanlikla "xsetwacom" paketini aradım - bulamadim.

Eger cozum için bunlar sartsa lutfen, eliniz degmisken, zaten sayilari
da oldukca az olan "jarnal" turunden uygulamalari da
paketleyip depoya koyabilir misiniz ? Cocuklarimin okulundaki bilgisayar
laboratuarindaki pardus makinasinda -ne yazik ki simdilik 1 tane-
tabletlerini doyasiya kullanmalarini istiyorum. Biliyorsanız,
ilkogretimde elyazisi ile ogretim yapiliyor ve cocuklar bilgisayar'da
yazmakta
daha hevesli ve ozgurler.

DipNot: HP scanner'imiz cat diye kurulup sayfa tarayinca cok mutlu olduk
( findos da 150 MB'lik bir programi yuklememiz gerekiyordu )
bir de OCR modulunu calistiralim dedik. calissaydi gozyaslarimizi
tutamayabilirdik ama simdi adini animsayamadigim ( ocad miydi acaba?)
bir paket istedi ama pisi deposunda bulamadik..

Katkilar icin simdiden tesekkurler..
Bekir SONAT