[Pardus-kullanicilari] dvb izleme

Dejavu dejavu39 at gmail.com
8 Ara 2007 Cmt 15:36:07 EET

Arkadaþlar ben pardus kurmaya çalýþtým hiçbir þey bilmediðinden dolayý hhd 2
bölük olmasýna raðmen kiþisel hatam sayesinde c ye kuruldu ve sistemim
tamamen çöktü.(11.000 mp3 + 200 film + resimlerim + kayýtlarým uçtu) neyse
olan oldu.. özellikle skystar2 digital tv kartý kullanan biri varsa aranýzda
bana yardým edin ben dvb ve skystar2 ile tv izlemek istiyorum (tabii
pluginleride var yani þifreli yayýnlarý izleyebilmem için) bilen varsa msn :
trakyali32 at hotmail.com lütfen benle temasa gerçin.elinde pardus 2007 var d
ye kur dediðimde hata veriyor yüklemiyor.bende mandrake indiriyorum ya biri
bana yardým etsin.sesimi duyan varmýýýýýýýý...