[Pardus-kullanicilari] Kurulum Hakkında

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Ara 2007 Cum 16:01:26 EET

Arkadaşım
Winxp nin yanına Pardus kurabilirsin ve ilk açılışta karşına gelen grubdan
hangisini istersen o sistemi açarsın.
Harddiskinde iki bölüm olduğuna göre c bölümünde windows kuruludur. Pardus
kurulum CD sini takıp bilgisayarını tekrar başlattığında  karşına gelen ilk
tabloyu enterle geç akabinde  gelecek olan gpl lisans sayfasında kabul
ediyorum seçeneğinden sonra devam et oklara tıklayarak  daha sonra önüne
gelecek  tabloda  nereye kurulacağını  soracak buradda  kendim seçeceğim
şıkkını işaretleyip devam et açılan bir sonraki tabloda  hard diskinizin iki
bölümünü göreceksiniz  bu tabloda en altta olan  senin d diye  adlandırdığın
Pardusda  hda2 veya sda2 olarak gözükecek  bu bölümü işaretle  tablonun üst
sol tarafında düzenle seçeneğini  tıkla  küçük bir pencere açılacak bu
pencerede ilk sırada zorunlu dosyaların kurulacağı bölümü işaretle  devam
et  ileri tıkladığında bir uyarı penceresi açılacak ve seçmiş olduğunuz
bölümü ext3  olarak formatlıyacağını  uyaracak kabul ederek devam et  ileri
tuşuna tıkla  bir müddet sonra  yönetici parolanı soracak buraya unutmaman
gereken parolayı gir ilerle yeni bir tablo açılacak kullanıcı adını ve
sistemin başlatılması için yeni bir parola soracak bunlarıda doldur ileri
tıkla bundan sonra sistemlerin başlatılması için grub tblosu gelecek bu
tabloda hiç birşey yapmadan ileri tıkla akabinde yapman gereken sürekli
ileri tıklaman sistem kurulumunun tamamlandığını uyaran bir küçük pencere
açılacak ve sistemin yeniden başlatılacağın belirtecek kurulum Cd nizi
çıkarın uyarısını uygulayarak bilgisayarınız  yeniden başlatın açılışta
isminizi kullanıcı parolanızı girin sistem açılınca Kaptan açılacak ileri
tıklayarak size yardımcı olacak işlemler için yol gösterecek. Geçmiş olsun
artık linux tabanlı Pardus sahibisiniz. İyi günler

07.12.2007 tarihinde Dejavu <dejavu39 at gmail.com> yazmış: