[Pardus-kullanicilari] HP Scanjet 3970 ===ÇÖZÜLDÜ===

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
6 Ara 2007 Per 23:12:15 EET

Artık tarayıcımı Pardus'la kullanabiliyorum. :)

Nasıl yaptığımı anlayamadığım için :) birilerinin işine yarayacak şekilde
ayrıntılı anlatamıyorum. Sadece şu ipucu işe yarayabilir: Tarayıcının adı
ile arama yapınca özellikle yabancı forumlarda pek çok bilgiye ulaşılıyor.
Eğer (benim gibi) çat pat bir İngilizceniz bile varsa yapmanız gerekenleri
az çok anlayabiliyorsunuz.

Ben paketleri indirdikten sonra listeye içeriğini yazıp, bana yöntemi
söyleyecek bir usta bekledim ama beklediğim yanıt gecikince, indirdiğim
paketlerin "Read Me" dosyalarından okuyup anlayabildiklerimi denemeye
karar verdim. Önce sisteme kurulu olan "sane-backends"i kaldırıp,
direktiflerine göre ./configure + make + make install veya ./install.sh
komutlarını vererek indirdiklerimin hepsini kurdum. Bazıları anlayamadığım
uyarılar vererek yarıda kaldı ama çoğu kuruldu. İşe yarayıp yaramadığını
denemek için kooka'yı açmak istediğimde gördüm ki kooka açılmıyor. Pisi
ile "sane-backends"i yeniden kurdum. Kooka'yı açtım ve mutlu son; "Hangi
cihazı kullanacaksınız?" diye sorarak tarayıcımın adını veriyor...

Gayet başarılı şekilde çalışıyor. Sadece çok yüksek çözünürlüklerde
denemedim.

Herkese iyi akşamlar.

H.Adil Dönmez

12 aylık emlak paket satın al,