[Pardus-kullanicilari] windows xp professional dan sonra yanına pardusu nasıl kurabilirim iki işletim sistemi bir arada nas

Tufan KAYIKLI tufankayikli at gmail.com
6 Ara 2007 Per 09:50:34 EET

Merhaba ,

                Öncelikle HDD bölümlendirilmeli. Örneğin C'ye Windows kurulu
ise D'ye Pardus kurulabilir. CD'den başlangıçta ön yükleme(Boot) yaptığında
Pardus Kurulmaya başlayacak ve bir takım şeyler soracak. Kurulacak yeri D
olarak seçersin GRUB (sistem ön yükleyicis-birden fazla işletim sisteminin
boot edlebilmesi için gerekli yazılım) HDD'nin başına kurulmasını istersin.
Kurulum esnasında ve sonrasında bir sorunla karşılaşırsan aşağıdaki adresten
sorularının cevabını bulabilirsin.

http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Kurulum_sorunları#Kurulum_Sonras.C4.B1_Grub
_Sorunu

                Kolay Gelsin.

Tufan KAYIKLI

Electronics Engineer

UCYILDIZ Automotive

R&D Department

Software Group

tel: 009 0216 466 60 96 //193

fax:009 0216 365 00 30

pardusu nasıl kurabilirim iki işletim sistemi bir arada nas

windows xp professional dan sonra yanına pardusu nasıl kurabilirim iki
işletim sistemi bir arada nasıl kurulur?

  _____

Yeni nesil Windows Live Servisleri'ne şimdi ulaşın! Buraya tıkla!
<http://get.live.com>