[Pardus-kullanicilari] KDE kaldırma, Xfce kurma

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
6 Ara 2007 Per 03:08:29 EET

06.12.2007 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış:
> QT (KDE olmadan) ve GTK (GNOME olmadan) programlari tercih ederseniz,
> hafifleyebilirsiniz.

Qt'ten kurtulup GTK olsun istiyorum, zaten Xfce'de de Wiki'den
okuduklarımı anladığım kadarıyla GNOME/GTK programları eşdeğer olarak
önerilmiş.

> Bir kez ayarlarini yaptiktan sonra bir problem olmamali. Konsoldaki
> network komutunu da kullanabilirsiniz gerekirse.
>

>                    Doruk

O elektronik postayı attıktan sonra kaldırabileceğim paketleri tek tek
seçme işine giriştim, şu an itibariyle 175 paket seçmiş durumdayım ve
9 bağımlılık var, sadece zorunlu kütüphaneleri ve GTK bileşenlerini
bırakmaya çalışıyorum, yalnız ilginçtir, paket yöneticisinde kdebase
ve kdelibs seçilebilir değil ama bağımlılıklardan dolayı
seçilebiliyorlar. Herşeyimi harici diske aktardım, ama kdebase paketi
kalktıktan sonra service kdebase start/on nasıl olacak onu bilmiyorum
:)