[Pardus-kullanicilari] sistemin kapanmamasının sebebini buldum

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Ara 2007 Çar 20:10:12 EET

> dosyada hata olarak yorumlayabildiğim şu satırlar var ;
>
> (WW) `fonts.dir' not found (or not valid) in
> "/usr/share/fonts/dejavu/". Entry deleted from font path.

 Bunlar önemli değil

> sistem izleyicide artsd yi sonlandırdım.pc yine kapanmadı.

 Açıkcası neden olduğuna dair bir fikrim yok.

 MPlayer çalıştırdıktan sonra dmesg e ya da Xorg.0.log dosyasına bir
bilgi düşüyor mu ?

 Bu dosyanın tamamını ve dmesg komutunun çıktısını MPlayer
çalıştırdıktan sonra  iletir misiniz ? (dosya boyutları büyük
olabileceği için Internet üzerinde bir yere koyabilirseniz daha iyi
olur)