[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta Open Office'te yazým desteði...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
5 Ara 2007 Çar 19:49:41 EET

Sevgili Ä°rfan Bey,

Çok teşekkür ederim yanıtınız için..

Esenlikle...

Ömer Özen

irfan bilgili <irfanbilgili at superonline.com> wrote:       türkçe desteği zemberek ile sağlanıyor. hatta  bildiğim kadarı ile zemberek sadece türkçede kullanılan bir sistem diğer  dillerde ise aspell kullanılıyor aspell veya fransızcaya has başka bir sistem  kullanılıyorsa o sistemide yüklemeniz gerekebilir.