[Pardus-kullanicilari] birden fazla sayfaya aynı anda girmek isteyince internet gidiyor !

mahmut gündoğdu mahmut at linux.erciyes.edu.tr
5 Ara 2007 Çar 19:21:33 EET

pardus 2007.3 kullanıyorum birden fazla sayfa acında yani diyelim bir
mynet acıkken yanına gelip diyelim google.com yazınca net bağlantım
gidiyor msn halen bağlı kalabiliyporum yazısıyorum ama net www
anlamında gidiyor. ağ bağlantı özelliklerine giriyor ve ordan tık i
kaldırıp yeniiden acınca düzeliyor... ama yine aynısını yaparsam
gidiyor.. :S

aynı sisteme bağlı windows sistemde sıkıntı yok ama pardusta malesef :S

adsl dfeğil hat erciyes üni nin kendi interneti yardımlarınızı bekiyorum