[Pardus-kullanicilari] Pardus'un .conf dosyaları XML tabanlı olsun

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
5 Ara 2007 Çar 16:18:58 EET

05.12.2007 tarihinde armut <armuting at gmail.com> yazmış:
> Aslında tüm Linux .conf dosyalarının xml standardında olması çok iyi
> olurdu... Bu sayede bu dosyalar için gui yazmak da kolaylaşacaktır,
> Pardus'un bu konuda öncü olmasını umut ediyorum.

XML'in bir standart olduğu konusunda haklısınız da, normalde 10 bayt
yer kaplayan bir şeyin XML ile en az 15 bayt kaplamasına ne
diyorsunuz? Örneğin PiSi'nin index.xml dosyalarını ele alalım. Eğer o
dosyaları XML olarak değil de kendi oluşturduğumuz bir veri yapısında
tutarsak hem işlenmesi daha hızlı olur, hem de veri boyutu yarıya
yakın bir küçülme gösterir. Bu durumda, sizce XML gerçekten "iyi" bir
standart mı?