[Pardus-kullanicilari] HP - Pardus kurulumu problemi - Gun 2

Server Acim sacim at kde.org.tr
5 Ara 2007 Çar 15:48:56 EET

Merhaba,
Dünkü postada da anlattığım gibi "HP Compaq dc7800" bilgisayara hala Pardus
kurabilmiş değilim.

Dün Gürkan VURAL'ın önerileri doğrultusunda başlangıçtaki kernel'a "acpi=off"
yazıp yeniden başladığında aşağıdaki ibarelerle karşılaştım:

PnPBIOS: dev_node_info: function not supported
PnPBIOS: Unable to get node info. Aborting

Standart ekran modu'na geçtiğimde de yine kernel panic başlıyor.

Başlangıçta kernel satır sonuna "quiet" yerine "verbose" yazdıığımda da sonuç
değişmiyor.

Minimum ayarlar ile kurulumu başlattığımda da tüm cihaz aygıtları taranıyor,
vesaire ve sonuçta karşımda "pardus~#" komut satırı geliyor ve imleç yanıp
sönüyor. İşte tam bu noktada hangi komutu vereceğimi bilmediğim için devam
edemiyorum.

Bilgisayar: HP Compaq dc7800 - Convertible Minitower Model.

Fakat, geçen seneki ODTÜ'deki şenlikteki İnternet Kafe'de kurulu bütün
bilgisayarların HP olduğunu hatırlıyorum.

Geliştirici dostlarımdan ve yardım edebilecek herkesten acil yardım
bekliyorum.

Saygı ve sevgilerimle.

--
Server Acim