[Pardus-kullanicilari] firefox sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
5 Ara 2007 Çar 11:52:22 EET

05.12.2007 tarihinde burak levent perkin <blperkin at gmail.com> yazmış:

> Arkadaşlar ben aşağı yukarı 2 yıldır pc de  pardus kullanıyorum. En
> son güncellemeyi yaptıktan sonra (2007.3) hem evdeki pc hem işyerimde
> kurmuş olduğum pc de firefox 10 gün kadar çalıştıktan sonra açmamaya
> başladı şu anda opera kullanıyorum ben iş yerinde reklam yaparken
> firefox lada ayrıca övünüyordum.Artık bitti tabi sorun nedir bir
> bakabilirmiyiz.

merhaba,

benzer sorunları yaşadığımda ilk olarak ev dizinindeki ~/.mozilla/firefox
klasörünün adını
değiştiriyorum. yeniden başlattığınızda sorunsuz çalışıyorsa sorun
muhtemelen eklentilerdedir.

yeni oluşan firefox klasörünü silip yedeklediğiniz dosyanın adını eski hale
getirin.
konsoldan firefox -safe-mode komutuyla başlatın ve eklentileri
etkisizleştirin.
ardından normal olarak firefoxu açtıktan sonra eklentileri teker teker
etkinleştirin.
bakın hangisi sorun çıkarıyor.

kolay gelsin...