Pardus'ta Open Office'te yazım desteği...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
5 Ara 2007 Çar 07:15:40 EET

Sevgili arkadaþlar,

Pardus'la gelen Open Office sadece Türkçe destekli. Öteki dilleri desteklemesi için doðal olarak ek sözlükler yüklemek gerek. Ben de öyle yaptým; Paket Yöneticisi'yle Open Office sözlüklerini yükledim ancak içinde birçok Asya ve Afrika dillerini destekler sözlükler olmasýna karþýn nedense Fransýzca yoktu... :-(

Open Office forumlarýnda saðolsunlar bana yardýmcý olmaya çalýþtýlar. Ancak Pardus'a iliþkin olunca pek fazla yardýmcý olamadýlar.

Open Office Wikisi'nden yüklemiþ olduðum Fransýzca sözlüðü Open Office'te 'Araçlar' altýnda Eklenti Yöneticisi'yle sözlüðü ekledim ancak 'etkin'leþtiremediðim için Fransýzca yazým desteðini çalýþtýramadým.

Eksik bir þeyler yaptýðýmý biliyorum, ancak ne olduðunu bilmiyorum.

Yardýmcý olabileceklere þimdiden teþekkürler...

Ömer Özen

Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail