[Pardus-kullanicilari] thunderbird açýlmýyor

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
5 Ara 2007 Çar 03:34:11 EET

Merhaba,
2007.2'de rahatlıkla kullandığım thunderbird 2007.3'te çalışmaz oldu. Pek
çok deneme sonucunda hatanın sunucuya bağlanma esnasında oluştuğunu
farkettim. Çevrimdışı çalıştırarak e-posta ayarlarımı yaptım. Sorun çıkmadı.
Lakin normal olarak çalıştırınca,

> $ thunderbird
> /usr/lib/MozillaThunderbird/run-mozilla.sh: line 131: 10889 Parçalama
> arızası    "$prog" ${1+"$@"}

şeklinde bir durum ortaya çıkıyor. "-ProfileManager" ile açıp profili
değiştirdim (defalarca). "-safe-mode" ile de denedim. Fakat hiç birisi işe
yaramadı. Paketi tekrar kurdum ama sonuç değişmedi.
Nasıl çözebilirim?
Saygılarımla,

--
Nuri TANRIKUT