[Pardus-kullanicilari] LG R400 wireless ve web cam

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
4 Ara 2007 Sal 22:42:10 EET

On Tue, 4 Dec 2007 20:06:31 +0000
Ahmet Yetis <yettish at msn.com> wrote:

> Daha önce sorunu yazmıştım. webcam ve wireless de sorun yaşıyoruz.
> Gruptaki arkadaşlardan birinin gönderdiği komutları yazdım.
>
> donanım ayrıntıları ekte. yardımlarınızı bekliyorum.

 Kameranız tanınmış, örnek görüntü almak için komut satırında kendi
kullanıcınızla

 test-webcam -v4l2

 komutu vermeniz yeterli. Diğer uygulamalardan da ilgili ayarları
yapınca (V4L2 olarak kullanmayı tercih edin) çalışacaktır.

 Kablosuz kartınızı tanımıyorum ama çalışmıyorsa (ağ yöneticisine
baktınız mı, yeni profil ekle diyince geliyor olabilir)  ndiswrapper
kullanabilirsiniz. İlgili belgeye http://tr.pardus-wiki.org adresinden
erişebilirsiniz.