[Pardus-kullanicilari] 965GM mobile x3100 ekran kartı nı tanıtamıyorum

Oktay CIT oktay at dirman.com
4 Ara 2007 Sal 14:46:04 EET

Arkadaşlar merhaba,
Yeni aldığım Acer 5720 notebooka pardusu kurdum. Ne yazık ki ekran kartını
tanıtamadım. Yaptığım aramalarda xorg.conf u silip COMAR ın yeniden
oluşturmasını sağladım. oluşan xorg.conf da
kart intel
Mobile express 965gm olarak görünüyor
çözünürlük 800x600 ve 640x480
derinlik 24 bit
ancak bu şekilde kullanıcı parolasının sorulduğu ekran görünmüyor
grub dan xorg-safe yaparak açılıyor.
bu arada TASMA ile 640x480 60Hz yaparak 800x600 görüntüyü daha kötü hale
getirdim. Artık 800x600 yapmaya çalışırsam sistem bloke oluyor.
Bazı sitelerde 965GM mobile kart için 915resulation.c ye bir patch
uygulandığını gördüm. Pisibul ile bu patch li pisi paketini bulup yükledim
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/desktop/freedesktop/915resolution/pspec.xml
ne yazık ki yine sonuç aynı Umarım yardımcı olabilirsiniz
Oktay Çit