[Pardus-kullanicilari] ati ekran kartı sorunu

Ahmet OZKESEK ahmetozkesek at ttnet.net.tr
3 Ara 2007 Pzt 23:02:42 EET

samet ozer wrote On 12/01/2007 01:45 PM:
> Selam benim bilgisayarımda ati mobilty radeon x1600 ekran kartı var.
> Pardus 2007.2 caracal yüklediğimde bir türlü ekran kartımı tanıtamadım
> 800*600 çözünürlüklede kullanmak zor olduğu için open suse 10.3kurdum.
> Acaba 2007.3 sürümündede aynı sorumla karşılaşabilirmiyim. Pardus
> kullanmak istiyorum bu sorunu çözmemde yardımcı olursanız sevinirim.
> şimdiden teşekkür ederim
merhaba,

benim de uzun süredir ati x700 den çekmediğim kalmamıştı neredeyse tüm
dağıtımlarda.

artık 2007.3 de hiç sorunsuz compiz-fusion ile çalışıyorum.

2007.3 u sıfırdan kurdum.  önce xorg daki ati sürücü ile ayarları
yapılmış ve düzgün bir şekilde kuruldu,
öyleki hiç bir müdahale etmeme gerek kalmadı.  sonra da depodan ati
sürücüsünü kurdum.

bunda önce 2007.2 ile 2007.3 arasında da ubuntu 7.10, suse 10.3 ve
fedora 8 i kurmuştum.
ubuntu hariç diğer ikisi xorg daki ati sürücüsü ile desktop effects leri
de çalıştırabildi.
ama ati in kendi sürücüsüne geçtiğim zaman desktop effects yine yok oldu.

şu anda 2007.3 ile, şimdye kadar en sorunlu ati olan x700 de sorunsuz
çalışabildim.
öyleki artık pardusa -ve bana- daha fazla yer kalsın diye winxp yi
tamamen kaldırmayi düşünüyorum.

umarın zamanın vardır ve seninde sorunsuz bir 2007.3 ün olur.

şimdiden kolay gelsin.

selamlar.