[Pardus-kullanicilari] oyun kurulumu

aydın özlem ozlemmr at hotmail.com
3 Ara 2007 Pzt 21:26:08 EET

merhaba

The day after adlı oyunu kurmak istiyorum ama kurulum başarısız.

wine ile çalıştırıyorum ilk önce şu mesaj çıkıyor.

close all other windows program before continuing the installation.we also
strongly recommend that you disable your antivirüs agents

tamam diyorum.Arkasından kurulum penceresi , browse ve şu mesaj

Acrobat reader is not installed on yoru computer. it is required to work
with game manual. check acrobat reader in the comppnent list to install.
bunad da tamam  diyorum. kurulum başlıyor ama 2. cd isteyince 1. cd bir
türlü çıkmıyor. aygıt mesgul diyor.

Bunun için bir kod varmış.Denedim açılmadı. Bende birinin önerisi 1. cd
masaüstüne kopyaladım oradan başlattım kurulumu bu seferde 2. cd içindeki
dosyalar dat şeklinde .Ne yapacağımı bilemedim. yeniden dene dediğimde
kurulum devam etmedi.

Kuruluma yardımcı olur musunuz? teşşekür ederim.

Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview