[Pardus-kullanicilari] Depodan WoP oyunu yükledim ve..

gönenç calıcı sgonenccalici at gmail.com
3 Ara 2007 Pzt 17:50:45 EET

Merhaba arkadaşlar

Depoda Wop oyununu yüklüyordum 3 ek bağımlılık var dedi.Ben de onayladım.
Yaklaşık 550 mb veriyi indirip kurduktan sonra oyunu bir daha
bulamadım.Paket yöneticisinden baktığımda ise sadece bir paketi kurmuş diğer
paketleri kurmamıştı. Bende kurmadıklarını kursun diye tekrar indirdim ve
tekrar indirdim fakat gene aynı sonucu aldım. Depodan indirdiğimiz fakat
kurmadığımız verileri nereden silebilriz? şu anda 0 Kb boş yerim var
gözüküyor :( yardımlarınız bekliyorum