[Pardus-kullanicilari] lirc-serial

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
2 Ara 2007 Paz 19:22:47 EET

> # modprobe lirc-serial debug=1
> # dmesg
> lirc_serial: in init_timing_params, freq=38000, duty_cycle=50,
> clk/jiffy=2395562, pulse=31520, space=31521, conv_us_to_clocks=2395
> lirc_serial: auto-detected active low receiver
> lirc_dev: lirc_register_plugin: sample_rate: 0
>
> softcarrier, share_irq ve irq ile ilgili bir parametre göremedim.

 softcarrier=0 ya da 1 vermek
 share_irq=1 vermek

 ya da seri portun hangi irq yu kullandığını elle vermek sorunu
çözebilir demiştim. Bu ayarı da açılışta çalışsın diye anlattığım
şekilde dosyaya ekleyip update-modules çalıştırmak gerekiyor.

 Sorun carrier dan ya da irq dan kaynaklanıyor olabilir, sistemde
irqbalance ya da benzeri bir şey çalışıyorsa bu sorunu toparlıyor
olabilir.