[Pardus-kullanicilari] lirc-serial

Umut D. linuxlist at gmail.com
2 Ara 2007 Paz 10:23:11 EET

Bilgisayarımda seri porttan bağladığım bir USB IR alıcı kullanıyorum.
Kendisini kullanmak için

# modprobe lirc-serial
# service lirc restart

komutlarını vermem yeterli oluyor. Her bilgisayarı açtığımda bu işlemleri
yapmamak için lirc-serial zımbırtısını /etc/modules.autoload.d altında
ilgili dosyaya yazdım ancak bilgisayarımı sadece ÇalışanCD ile açıp bu
satırı silmemle kurtarabildim. Hata mesajı bile vermeden modülleri yüklerken
kilitlenip kalıyordu.

Belki biraz zaman vermek gerekir diyerek /etc/conf.d/local.start altına
yazdım bu iki sevimli satırı, ancak durum değişmedi.

Bu modülü sistem açıldıktan sonra yüklersem sorun yok ancak daha önce
yükleme denemelerim bilgisayarın tamamen donmasıyla sonuçlanıyor.

Yanlış yaptığım bir şey mi var?

Saygılarımla...