[Pardus-kullanicilari] pisi bildiğiniz çalışmıyor!

Timuçin timucinbahsi at gmail.com
1 Ara 2007 Cmt 22:21:00 EET

evet. güncellemeleri yapmak istiyorum. başlıyo efendi gibi sonuna kadar
geliyo. sonra amiyane tabirle "donuyo". yanlış duyadınız. bir windows
programı edasıyla donuyo. önceleri sineye çektim. sakin oldum. içimden ona
kadar saydım. ama torrent indirmeye kalktığımda firefox'un hata vermesiyle ve
buna müteakip benim bu sorunu firefox'un güncellenmesinin yarıda kalmasına
bağlamamla beraber bütün sükunetim gaz olup difüzyona uğradı. bu maili size
bakırköy mazhar osman ruh ve sinir hastalıkları hastanesinden yazıyorum.
birazdan da gidim düşünen adamla sohbet edicem.